جلوگیری از سرقت پهنای باند در وردپرس یا hotlinking
مفهوم hotlinking بسیار ساده است. شما یک تصویر در اینترنت پیدا میکنید و از آدرس آن در وبسایت خود استفاده میکنید. درست است که این تصویر در وبسایت نمایش داده میشود اما در حقیقت از سرویس دیگری استفاده میکند! به این مورد hotlinking میگویند که در واقع سرقت پهنای باند از یک منبع دیگر است. اینکار دقیقا مانند این است که در حین حرکت بنزین ماشین تمام شود و برای تهیه ی بنزین از ماشین پارک شده ای در خیابان بنزین برداریم! با توجه به گفته ها برای جلوگیری از سرقت پهنای باند در وردپرس بهتراست به مواردی توجه کنید:
لینک های سرقتی برای صاحب وبسایت هزینه دارد: شخصی که از تصویر یا لینکی در وبسایت شما استفاده میکند شاید متوجه سرقت بزرگ خود نشده باشد اما هزینه ی سنگینی را بر دوش شما گذاشته است.
استفاده غیرقانونی از hot linking: استفاده از این نوع لینک ها در اغلب موارد غیر قانونی است.
چرا؟ به این علت که بسیاری از تصاویر در وب دیده میشود و دارای لایسنس هستند. تصاویری که دارای عکس لوگوی سازنده یا به عبارتی دارای واترمارک هستند به دو صورت است:
تحت هیچ شرایطی امکان استفاده آن وجود ندارد مگر اری شود.
تصاویری که در وبسایت یا بلاگ خود استفاده میکنید.
هر یک از دو مورد بالا را استفاده کنید قوانین را شکسته اید و به لایسنس آن توجه نکرده اید!

ادامه مطلب


خبری استفاده ,وبسایت ,سرقت ,باند ,پهنای ,بنزین ,سرقت پهنای ,پهنای باند ,برای جلوگیری ,استفاده میکنید ,استفاده میکند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

1111111111111 آهنگ جدید معرفی کالا فروشگاهی دانلود سرا شجره نامه تیره پارسی سبز گستر: فروشگاه اینترنتی خرید فروش موزیک جدید کاغذ دیواری