قلم نوت 9

برای روی لینک بالا کلیک کنید

قلم نوت 9 نسبت به نسل های قبلی بهبودهای فراوان داشته است و استفاده از آن لذت بخش تر شده است. این قلم مجهز به بلوتوث است. قلم نوت 9 بهترین استایلوس ساخته شده توسط سامسونگ تاکنون است.

نسخه آبی تنها مدلی به حساب می آید که در آن قلم استایلوس همرنگ بدنه نیست و به رنگ زرد ساخته شده است. رنگ زرد باعث شده قلم S Pen به مداد های زرد رنگی که احتمالاً دیده باشید شباهت پیدا کند.

 قلم نوت 9

قلم نوت 9 به بلوتوث کم مصرف یا BLE مجهز شده, مانند یک ریموت کنترل برای کنترل کردن دستگاه از راه دور به کار می رود. بصورت پیش فرض با نگه داشتن دکمه وسط قلم اپلیکیشن دوربین باز می شود، با یک فشار عکس می گیرد و با 2 بار فشار دادن دوربین بین عقب یا جلو تعویض می شود. با مراجعه به تنظمیات گوشی می‌توان نحوه عمکلرد دکمه های قلم را تغییر بدهید و شخصی سازی کنید. قلم نوت 9 برای عکاسی سلفی نیز بسیار کاربردی است. کافی است گوشی را روی مونوپاد قرارداده و از راه دور با دکمه روی قلم عکسبرداری کنید.

 قلم نوت 9

قلم نوت 9 شارژی است و با قرار دادن داخل گوشی به مدت 40 ثانیه شارژ می شود. با هر بار شارژ برای فشردن 200 بار دکمه یا نیم ساعت در حالت استندبای (خارج از گوشی) شارژدهی دارد. قلم نوت 9 خارج از دستگاه تا 10 متر برد دارد.

با قلم نوت 9 هنگامی که روی صفحه خاموش نمایشگر یادداشت برداری می‌کنید, نوشته به همان رنگی ثبت می شود که روی بدنه قلم وجود دارد، غیر از قلم مشکی که با رنگ سفید می نویسد.


difiweb گوشی ,دکمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Game-server هنگه کرمانجی ۩۞۩ نارسیس SoliDance ۩۞۩ بیا برا خرید موفقیت فردی ناب دانلود گیگا پیپرز- دانلود رایگان مقاله-اکانت دانشگاهی-یوزر و پسورد دانشگاهی یوفایل دانلود پایان نامه